Suport clienți

Call-Center:

Telefon: 0310 050 624

E-mail: support@qiwi.ro

Facebook Messenger: m.me/QIWI.Romania

Program Call-Center:

Luni - Vineri 08:00 - 20:00

Sâmbătă - Duminică 09:00 - 18:00

*Serviciul Call-Center este indisponibil în zilele libere legale.

Sună acum

FAQ:

Dacă aţi identificat în mod corect detaliile dvs. și aţi introdus deja bani în terminal, este necesar să contactaţi "Serviciul Suport Clienţi”, pentru a fi informat despre statutul achitării, precum şi pentru primirea bonului de plată. În cazul în care nu aţi introdus nicio sumă de bani în terminal, vom fi foarte recunoscători dacă ne veţi comunica despre deconectarea terminalului. Cel mai simplu mod de a realiza acest lucru este să lăsaţi un mesaj direct de pe terminal,apăsând butonul " Relaţii Clienţi" .

Mai întâi, trebuie să verificaţi bonul de plată şi să vă asigurați dacă aţi selectat operatorul corect şi aţi format numărul contului corect, după care e necesar să contactaţi „Serviciul Suport Clienţi”.

Dacă aţi efectuat o plată prin intermediul terminalelor QIWI și nu a fost eliberat bonul de plată, e necesar să contactaţi „Serviciul Suport Clienţi”, pentru a primi copia bonului de plată prin poşta electronică..

În cazul achitării unor servicii, plata nu se confirmă. Acest fapt este indicat şi în bonul de plată. Pentru a soluţiona problema e necesar să contactaţi „Serviciul Suport Clienţi” .

De regulă, plăţile se procesează imediat (10 sec. – 1 min.). Însă pentru unii furnizori de servicii, termenul de procesare poate dura până la 24 ore.

Valoarea comisioanelor diferă în funcţie de serviciul achitat. Informaţia despre perceperea comisionului se indică direct pe interfaţa terminalului în momentul achitării unui anumit serviciu.