FAQ

Întrebări frecvente

În momentul achitării serviciului, spontan s-a deconectat terminalul, ce să fac?

Dacă aţi identificat în mod corect detaliile dvs. și aţi introdus deja bani în terminal, este necesar să contactaţi "Serviciul Suport Clienţi”, pentru a fi informat despre statutul achitării, precum şi pentru primirea bonului de plată. În cazul în care nu aţi introdus nicio sumă de bani în terminal, vom fi foarte recunoscători dacă ne veţi comunica despre deconectarea terminalului.

Cel mai simplu mod de a realiza acest lucru este să lăsaţi un mesaj direct de pe terminal,apăsând butonul " Relaţii Clienţi"

Am efectuat o plată, dar contul încă nu a fost achitat.

Mai întâi, trebuie să verificaţi bonul de plată şi să vă asigurați dacă aţi selectat operatorul corect şi aţi format numărul contului corect, după care e necesar să contactaţi „Serviciul Suport Clienţi”.

Am efectuat o plată, dar nu am primit bonul de plată, cum procedez?

Dacă aţi efectuat o plată prin intermediul terminalelor QIWI și nu a fost eliberat bonul de plată, e necesar să contactaţi „Serviciul Suport Clienţi”, pentru a primi copia bonului de plată prin poşta electronică.

Am achitat un serviciu, însă plata nu este confirmată. De ce şi cum procedez?

În cazul achitării unor servicii, plata nu se confirmă. Acest fapt este indicat şi în bonul de plată. Pentru a soluţiona problema e necesar să contactaţi „Serviciul Suport Clienţi” .

În cât timp se procesează o plată efectuată?

De regulă, plăţile se procesează imediat (10 sec. – 1 min.). Însă pentru unii furnizori de servicii, termenul de procesare poate dura până la 24 ore.

Care sunt comisioanele pe care le achităm?

Valoarea comisioanelor diferă în funcţie de serviciul achitat. Informaţia despre perceperea comisionului se indică direct pe interfaţa terminalului în momentul achitării unui anumit serviciu.